Tack.

Egentligen har jag bara ännu en såndär tråkig "personlig blogg" och jag vet att det kanske inte är så många andra än folk som känner mig som läser. Kurvan på besökare har iallafall ökat och det är roligt för jag gillar att skriva här när jag har lite tid över. Så jag behåller bloggen ett tag till om ni också tycker att det är roligt. Faktiskt har ni varit riktigt snälla med kommentarerna idag efter mitt ryt eller så är ni bara rädda för mig^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Fan fan fan jag har så jävla ont i magen nu. Nån konstig kramp. aaaaaaaaaaj! Iof det senaste halvåret har jag börjat må riktigt illa på kvällarna. Sådär spy illa. Vad kan det vara för fel?

Bästa programet  på tvn i bakgrunden nu, Hell's Kitchen! i love it eller ja i love Gordon Ramsay. Han är sådär häftig och hård. HAHA. Mycket underhållande.


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah ja visst är det snyggt? fan, kanske borde gå ut så på harrys nån helg. skulle få en jäkla massa ragg

2008-10-16 @ 21:34:05
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Emelie

men det är så himla omständigt att man inte bara kan trycka på 'svara' eller nån sån knapp. :P haha. Jag är latast, men jag ska skärpa mig!

2008-10-16 @ 22:06:34
URL: http://milkhy.blogspot.com
Postat av: EMELIE

hade missat det med. men fan va nöjd jag är med den!!!:D



har köpt allt påh alens:D bästbäst. billigt gilligt.

2008-10-16 @ 22:55:46
URL: http://laque.blogg.se/
Postat av: Minna

Jag smygkikar lite bloggen med :)



Magkramp, fy fan, det kan bero på massa massa olika saker!

Vi snackade lite om det i somras har jag för mig?

Om magproblemen jag haft och om det kanske kunde vara så att du har detsamma?

Beror på vart i magen du har ont.

2008-10-17 @ 01:46:28
Postat av: lill miss piggy

Gordon ramsay as bäst yes!

Baby du kan ju typ ringa t distriktsköterskan o fråga om din mage.

Vi kan göra d samtidgt när jag ska se hur läget är med mina boobes. ? yes PUSS

2008-10-17 @ 06:10:11
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0