ÖGONFRANSFÄRGNING

Förlåt vänner. Jag lovade att jag skulle bjuda på före och efter bilder på min ögonfransfärgning men kameran är helt kass och allt blev suddigt. Resultatet var iallafall inte så spännande. Vet faktiskt inte om de har blivit något mörkare alls. Testet får 1+ av 5 och det enbart för spänningen. Annars var det mest kladdigt och svidande. Nästa gång får det bli svart istället för brunt så kanske det händer något. Nu måste måste måste jag sova. Föresten! Är bakgrunden bättre eller sämre? GODNATT *











Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Hahah du e så söt på den bilden finos^^

SMACK=*

2008-10-10 @ 06:48:43
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0