Ni gillar det.

Sista dan på jobbet i morgon innan lång påsk ledigheten. Härligt! Det härliga är såklart inte att  jobba i morgon utan ledigheten som kommer^^   Frågan är ju bara sen vad man ska hitta på i påsk för att få så skoj som möjligt innan den tråkiga vardagen traskar på igen. Ledig tid går ju så jävla fort!

Jaha, Mina mobilproblem kunde inte lämna mig ifred denna månaden heller. Iof kom jag lindrit undan denna gången om man ska jämnföra med de andra. Tappade mobilen på bussen i morse! Men den snälle busschauffören hitta den och svarade :) Det gillas.

Bara för att detta annars blir ett sjukt tråkigt inlägg ska jag lägga upp en skitrolig video! Allt för att alla ska trivas ^^


Kommentarer
Postat av: helena

haha han är så seriös

2009-04-07 @ 20:54:44

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0