Gina Tricot! I love it!


Japp, Jag har som sagt sommarlängtan ihela kroppen och vill helst fylla upp hela gaderoben med massa nya ljusa fina plagg!  Helst idag nu nu nu om det går. Helt såld är jag på ljusa korta jeans jackor och färgen jag kallar "mormors rosa" vill jag ha i massor! Gillar ni det?

2 timmar magdans i kväll. Bara några gånger kvar nu denna teminen. Funderar på att sluta dansa sen och testa nått nytt men visst kommer man sakna det. SALSA skulle vara skoj. Beslutsångest som faen! Och sen när man får höra "du har mjukast och bäst rörelser av alla i gruppen" Då glänser man ju till lite och det blir ännu svårare att bestämma sig.


Kommentarer
Postat av: Amanda

nääädå du ska inte tro på dom där testen så mycket :)

2009-04-01 @ 11:38:11
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Emmelie

DU! dem byxorna är åt helvete.. om det ä'r den som är så slitna? inte ens stolek 44 passade mig dem satt sm ett korvskinn. så beställ stora storlekar för det är ingen stretch!

2009-04-01 @ 12:53:54

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0