Glad Påsk!

Eftersom Pets på Facebook inte funkar för tillfället sitter man och kryssar i olika meingslösa Quiz. Här är resultatet av  "Vem är du när du festar" Festarn! : Visst det har hänt att du spytt, och du har haft dina minnesluckor. Men livet är långt och du letar efter den perfekta fyllan. Men kan ädå ha vett nog att ta ett glas vatten, ibland iaf. Ni som känner mig! Stämmer det? Ahja,Kanske skulle man ge sig ut i natten även idag och söka efter en perfekt fylla. Bjuden in till grannen på födelsedagsfest men hela dan har varit en såndär typisk "Jag vill ut och göra så mycket men jag orkar ingenting så jag stannar i soffan framför datorn dag". Lite beslutsångest har jag minnsan. Äsch jag har egentigen ingen lust att skriva här heller idag så nu slutar jag. Ha en trevlig påsk alla!


Kommentarer
Postat av: hilea

helt klart=) det va u bra ni va trevliga, hihi. Kan passa på om jag ändå ska till min kusin, kan ju ta med henne med kanske? hon bor i Hillerstorp så det är inte lika långt=)

2009-04-10 @ 00:54:31
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: hilea

haha, ja det är min kusse=) tar tid innan jag får tummarna ur att åka dit me, men ska tjata på henne när jag ska dit=)

Va säkert på hennes sida jag hittade dig=)

2009-04-10 @ 18:26:18
URL: http://hileasoltun.blogg.se/
Postat av: Marika

absolut kunde vi ha festat men niclas syster e nere från norge denna helgen..Så gärna en annan helg:)GLAD PÅSK

2009-04-10 @ 19:03:28
URL: http://marika79.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0