Tjock och fattig

Ja! Det är verkligen det ända man blir av att spela bingo! Jag bordeha slutat för längesedan för icke vann jag något idag heller! Skit! I morgon blir det tillbaka till jobbet igen då :/ Bli av med de naglar man lyckats spara ut och kännt sig lite fin i nu under påskledigheten. Skit åt det med! Nu när jag ändå är så positiv så måste jag säga att det är riktigt dåligt att det inte är nått bra på tv ikväll förens 21:55 (Ballar av stål) och då borde jag ju sova. Kanske händer det något riktigt roligt i jobbarveckan som kommer som jag kan blogga om ^^ hah! Fy fan! Hejdå.

En bild från bingon på en glad Rebecca innan det började gå åt helvete och en på kakorna som alltid är med.

Kommentarer
Postat av: Marie Davidsson

Kollade artisterna till P&L. Aa, fasen!! Det är klart, vi kör på det!! Maria Mena, Volbeat, Winnerbäck, Chris Cornell mfl. Jag är på =)=)

2009-04-14 @ 12:58:11

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0