Vad händer?

Har inte haft ett dugg lust att skriva här på länge men nu är det dax. I helgen köpte jag och min söt oss en ny soffa som antagligen kommer komma hem och stå fint i vårt vardagsrum redan i slutet på nästa vecka! Härligt! Det är bra det för på måndag ska jag få reda på om de ska varsla här på jobbet och om det blir så så är det riktigt bra att ha en soffa att ligga i. Jag har också känt att det var riktigt bra att jag köpte det där årskortet på gymmet för vad i helvete ska jag annars hitta på om jag blir arbetslös? Några dagar nu har den stora frågan varit om det ska bli Peace and love i sommar eller Hultsfred? Bandet jag har tänkt att jag bara måste se igen är såklart The Sounds och de kommer till båda! Någon som har lust att ändra sig om P&L och hänga med till Hultan i stället eller? blir lite närmare och lite billigare så. Komigen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller tummarna för att du klarar dig! Att få tag på jobb idag suger pung. Svååårt.

Angående P&L. Boende behöver ni väl inte bry er om eftersom jag kommer att bo ca 15 minuter utanför stan. Ni slaggar hos mig om ni vill. En tvåa bara, men lite närhet har ingen dött av =)



2009-04-29 @ 08:32:14
Postat av: hanna

men dudelidu! de blir försmodligen både P&L + hultan! så vi sviker dig ej! :D

2009-05-06 @ 18:18:53
URL: http://fortidspensionar.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0