Grattis herr jävla viktigpetter.

Jag hatar orättvisor. Ja där har vi ännu en sak på min det värsta jag vet lista. Folk som tror att de är så jäva duktiga och bättre än alla andra. På mitt jobb eller säkerligen på nästan alla jobb finns det någon som man bara vill spy på. Vad hjälper din erfarenhet och dina skills dig egentligen? Hey! Du är bara en simpel lagerarbetare som mig även om du har mer erfarenhet och ålder. Grattis herr Jävla viktigpetter.Jag har en såndär dag då jag bara exploderar ur mig allt och tänker säga vad jag verkligen tycker. Det borde fler göra tycker jag. Fega, lama svenskar.

Kommentarer
Postat av: Li

Håller fulllständigt med!!!!! Vi borde vara stolta över vårat land!!

Go girl!!

2009-02-17 @ 14:02:31
URL: http://lioteosliv.bloggagratis.se
Postat av: syrran

bara droppkicka ärckelpäckel peter och slå upp en ställning i röven på han...

2009-02-17 @ 15:37:33
URL: http://bebson.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0