Imorgon fest.

Japp i morgon ska vi röjja stan och döda alla som är kaxiga som karro säger. Om några timmar sitter jag i heta stolen hos frisören. Slingor och klippnig är verkligen ett måste nu. Utväxten har nog inte varit så stor sen jag hade svart hår i tvåan på gymnasiet och fick för mig att få tillbaka min egen hårfärg. Hela sommarn såg det ut som om jag gick runt i munkfiryr för min utväxt är blond. Det var inte snyggt då och det är inte ett dugg snyggt nu.Neeeeej. Två bra brudar har jag med mig i morgon. Emmelie och Karro. yes! Och många fler ska jag träffa när jag kommer fram till värnamo. I morgon kommer bli så jäkla bra.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0