Inget spännande alls.



Ni får ursäkta men jag har inte haft för mycket i tankarna på sistonde att jag helt enkelt inte orkat med att skriva. Därför blir detta inte heller nått särskilt spännande inlägg utan bara en tråkig uppdatering. Söndags : Bingo med syrran med uppdrag att vinna. Vann inte ett skit. Måndag: Jobba och träna. Done. Tisdag: Jobba och träna. Det ska göras. Jag är inte alls på humör och min energi är i botten så jag tänker inte ens låtsas att jag är spännande och rolig person eller har ett spännande och roligt liv. Inte idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag uppdaterat om vilken av outfitsen som var min favvo, kika gärna :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 13:38:06
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker du att ditt utseende förändrats mycket dom senaste åren? :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 19:35:37
URL: http://twistandshine.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0