Jag har mardrömmar.


I början på förra veckan såg jag repris på en dokumentär om "Tree man" och sen dess har jag varje natt vaknat, mått illa och inte kunnat sluta tänka på honom. I programet fick man veta att alla "rötter" och annat som växer på honom är vårtor som han fått av en infektion i kroppen. Jag hadde en vårta på mitt högra lillfinger när jag gick i mellanstadiet och jag minns att jag tyckte att den var så jäkla äcklig. Om man jämnför med Dedes vårtor så var den minimal men jag klippte och penslade på vårtmedel varje dag för att få bort den och till sist försvann den bara. Usch nu mår jag riktigt illa igen. I slutet på dokumentären fick man veta att han blev erbjuden behandling men att han inte tog i mot den. Nu när jag googla det så fick jag iallafall upp lite sjukhus bilder. skönt.

Glöm inte! Att kommentera lite ibland :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

´Fy vad äckligt :(

2009-02-09 @ 14:19:18
URL: http://nakenelmo.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0