lördagmorgon.

Jag sitter här med ett glas mjölk och en kycklingbaguette som jag fick av söten.
Dagens undran: Varför i helvete får man för sig att det är en bra idé att blanda i champingoner med kyckling och curry?
Dagens önskan:
fest med gamla polarna i värnamo.
Dagens delta i: Finsk familje födelsedag med middag.

Jaha ja. nu mår jag illa av baguetten, fryser för att jag inte har klätt på mig och ser ut som fan i håret för att jag inte orkar fixa. Hah. Det är nog lite synd om mig idag också. Kommentera nu pysslet igår och alla andra inlägg! Ni har börjat bli lite dåliga på det och ni vill väl inte att jag ska bli sur?

Kommentarer
Postat av: Amanda

tycker du ska komma hit idag!!

2009-02-28 @ 14:25:08
URL: http://mandy.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0