Mobil uppdatering.

Det är helt otroligt att den fortfarande fungerar. Ni kan ringa mig men jag kommer inte höra någon signal och förmodligen inte känna vibrationen men jag brukar faktiskt vara så hygglig att jag ringer upp så fort jag ser att jag missat ett samtal. Skickar ni sms kommer jag också svara genom att ringa för knappsatsen är helt åt skogen. Där har ni det. Jag uppskattar mest om ni försöker ringa tills jag svarar för annars kommer jag fort bli riktigt pank och aldrig ha råd till någon ny telefon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och gissa vilken som är min favorit bland Whitney Port's outfits :)



Kram

/LM

2009-02-24 @ 12:09:45
URL: http://twistandshine.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0