Snälla sluta tjata.

Jag vet att det i dessa tider inte är bra att stanna hemma från jobbet. Jag förstår det själv och behöver inte bli påmind. Men mår man inte bra så gör man ju inte och då spelar det ingen roll om det är dåliga tider eller inte. Jag är hemma ganska ofta av olika andledningar och får riktigt ångest varje gång jag behöver skicka sms till chefen och berätta att jag stannar hemma. För jag vet hur folk tänker och  hur folk pratar på alla arbetsplatser mer eller mindre. usch idag är jag riktigt trött på skiten. Snälla sluta tjata. Jag behöver inte det här. Jag är för i helvete ingen robot.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch jag vet hur du känner! Ibland orkar man bara inte. Ibland går det fan inte bita ihop och gå dit. Man kan må dåligt av andra anledningar än feber & magsjuka men folk fattar inte alltid det. Dumhuven.

2009-02-04 @ 11:13:32
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: Millan

Vet precis vad du menar!

varför kan folk inte bara sköta sitt egna?

Ta de lugnt du, o ha de skönt hemma så hoppas jag att att du mår bättre snart vad det än är! pussokramsi

2009-02-04 @ 13:07:14
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Postat av: Marika

Du jag fattar va du menar..

Men kan du tänka dig att jag va bara borta från jobbet två dagar förra året...Och då va jag förskyld..

Men det e många dagar som man vaknar och känner man vill inte men hatar att ringa o sjukanmäla mig..Det e det VÄRSTA jag vet så det blir ändå att jag går till jobbet och sliter..Skit i va andra babblar...Mår man inte bra så gör man inte..

2009-02-04 @ 19:58:14
URL: http://marika79.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0