Uppdrag : skaffa vänner i gislaved.

Varför kan det inte vara lika lätt som när man vara mindre? "hej ska vi gå hem och leka?" Det var en replik som nästan alltid funkade då men den skulle nog inte funka allt lika bra och gå fram till någon och säga idag. Hah. Folk skulle nog dra till med något som "ja visst jag kan höra av mig" "åh det skulle vara jätte trevligt.. men kanske en annan dag" och sen aldrig höra av sig mer. Rå dissad skulle man bli. Nu förtiden ska man ju matcha in intressen i smeten med och det gör allt mycket svårare som om det inte redan var det då. Men vad jag tänkte berätta är att jag börjat se lite ljusare på det på sisitonde. Träffat en tjej som verkar okej på gymmet och kanske kanske om jag har riktig tur så gillar hon Bingo lika mycket som jag och vill föja med på söndag? 


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag har fått dina kommentarer.. mitt internet segar som satan så har inget tålamod att försöka ta mig in på några sidor, nu gick det hyffsat fort. Hade vatt skit kul med bingo, tycker faktiskt det är roligt (pensionär varning) men det är så dumt att det börjar samtidigt som aerobicen :(

2009-02-07 @ 01:59:01
URL: http://allaboutkattis.blogspot.com

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0