Bugg & Bio.

Idag vill jag kalla min granne Johanna Vinkås för bäst. Jag får följa med Johanna på buggkurs i vår. I like it! Dansa är rolig träning så det passar mig perfekt. Så nu behöver jag inte tänka på träning mer för jag har mina två dagar i veckan bokade.


Världens bästa flickvänn har jag såklart också som bjuder en på bio i kväll. Jag gillar bio :)  Australia blir kvällens film. Den ska vara riktigt bra har jag hört. Nicole kidman är iof alltid bra. Hon är huvudroll i en av mina favorit filmer också Moulin Rouge. Jag har också hört att nästan alla som sett Australia börjar gråta. Jahopp då är det bara att ta med en toarulle eller två till bion då för jag är en riktig storlipare. (Jag gråter alltid till Extreme Home Makeover)

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

YEs bio bio! DU! Du vet att ja snackat om longboard.

Dom säjer så billigt nu på nätet! Nya för typo 1400!och det är REA .Egentligen kostar dom typ 4000.

Köper jag u en sån så får jag det ju billigt.PÅ sommarn e dom dyra som fan. AH THINK OF IT =) Puss sötnos.

2009-01-09 @ 07:45:13
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: Paula

Då är vi två. Extreme home makeover är hemskt sorgligt. ;)

2009-01-14 @ 06:31:44
URL: http://nogg.se/paulan

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0