Darth vader mannen

Yogan var nog inte riktigt min grej och inte syrrans heller.  Jag kunde inte sammanfattat det bättre själv "ett kallt rum,tråkig musik,massa äckliga fötter och darth vader-mannen på mattan brevid" (någon som iallafall gjorde samma ljud). Nej nej nej från och med nu söker vi tempo. Så idag ska jag och Syrran på Bodypump! Yes! Det blir nog bättre. Kanske ska jag skippa buggen och linedance och bara köra på ett månadskort på gymmet i stället? åååh! fan! Nu har jag såndär svårt för att bestämma mig igen.


Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

haha först frågar du mig om jag verkligen har råd o allt o sen ba har vi råd med att börja båda två. fattar inget. Men d blir kul för vi behöver det.puss

2009-01-13 @ 07:50:17
URL: http://loaded.blogg.se/
Postat av: Paula

Haha, precis! Nja, ringde precis och sjukanmälde mig. Mår illa som fan och har ont i magen. Hur är det själv? :)

2009-01-14 @ 06:36:39
URL: http://nogg.se/paulan

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0