I FEEL PRETTY.



Varit hemma och kännt mig lite lipig idag också så idag blir det lugnt armbandpyssel hos mamma och sen Bambumat senare ikväll. Inget för anstängande. I morgon var det tal om utgång men de flesta verkar vara sjuka eller opeppa och kanske är det lika bra det egentligen för penga kassan. Nu ska vi spara klart till den där soffan vi velat ha länge. Tog föresten fram en cd som jag inte lyssnat på på väldigt länge. Weeping willows- Broken pomise land. Hittade inte nån bra video på den men ni ska inte gå miste om hela kakan så här har ni texten iallafall :) väldigt fin tycker jag.

You sit and wait
For my precious heart to break
You promised me forever
Why did you tear us apart?
At the end of the rainbow
I found my broken heart
I was a dreamer
And you were my dream
Why did you leave?

Welcome home to my Broken Promise Land
Where the sun don't shine
And the cold wind whines
Welcome home to my Never Ending Land
Where the skies are grey
There's no star to lead my way
You said you'd never walk away

You promised me forever
But I didn't realize
You never meant to keep me
All you promises were lies
I was a dreamer...

Welcome home to my Broken Promise Land
Where the sun don't shine
And the cold wind whines
Welcome home to my Never Ending Land
Where the skies are grey
There's no star to lead my way
You said you'd never walk away

You made me cry
You made me want to die
Why, baby why?
Why did you lie?

Welcome home to my Broken Promise Land
Where the sun don't shine
And the cold wind whines
Welcome home to my Never Ending Land
Where the skies are grey
There's no star to lead my way
You said you'd never walk away

Kommentarer
Postat av: lill miss piggy

Du är pretty =*

2009-01-26 @ 12:20:42
URL: http://loaded.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0