När hände det?

Det var längesedan man bara ägde eller iallafall hadde käslan av att man gjorde det. Det är alldeles för längesedan man var ute både fredag och lördag för att vi hadde så jävla kul. Inte ett problem i världen som var värt att tänka på utan bara släppa loss och le. Alla de tokiga nätter man haft med polarna. Även om vi kanske nu mest är "vi känner varandra men vi umgås inte för att ingen egentligen orkar" Jag saknar er ska ni veta och hoppas att jag fortfarande är välkommen när jag dragit mg upp och blivit sådär rolig och party och glad som jag brukade vara. När blev man så trött, opepp och ful, tråkig och ensam? okey, Jag har ingen bra dag.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0