No more långa naglar.


Sista dan innan alla naglar kommer gå av. Jag vill inte ta på mig de där manliga stora arbetskorna, byxorna med björnröv och  stora t-shits. Smutsiga jobb och arbestkläder borde brinna i helvetet. Man kan inte känna sig mer oaktraktiv eller kvinnlig än de dagar man står på fabriken. Jag vill ha kvar mina naglar och helst gå i fest klänning varje dag. Nu ska jag duscha och fixa håret och känna mig lite fin. 10 lager nagelstärkning för de ska fan hålla i allafall en vecka till. Föresten.. Emmelie vart är du?

Kommentarer
Postat av: Emmeeee

:'/

tråk..suck.. nu e ja hemma igen .. :'/

så nu blir det forrest gump istället utan hanna med chips :(

2009-01-06 @ 18:37:06
Postat av: mary

kan vi få se dem på bild innan?

2009-01-07 @ 22:39:16
Postat av: hanna

svart till mary. Ja, det kan jag faktiskt försöka lägga upp. har iof riktigt dålig kamera men jag ska försöka.

2009-01-08 @ 06:27:57
URL: http://snickesnack.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0