Då är det bara en dag kvar till fredag.

När varje dag hela veckan har förvandlats till en "bad hair day" då är det dax att ta en tur till frisören igen. Som vanligt är det allt för längesedan sist och jag kämpar verkligen med den mörka utväxten som lika gärna skulle kunna sitta på ett polskt luder, de fluffiga ojämna topparna och "svansen" som börjar växa ut i nacken. Nä! Nu är det nog! Idag ska jag ringa och boka en tid så fort de öppnar.

Träningen går faktiskt riktigt bra.
Jag förvånar mig själv. Jag är duktig! Det som förvånar mig mest är att jag tycker att det är så roligt och längtar på dagarna efter att få gå på gymmet på kvällen. Skönt att inte bara gå hem och sätta sig i soffan, så det blir att jag hänger på gymet alla dagar utan fredag och ibland söndag. Det är bra för mig för mina lår har börjat bli hårdare. Riktigt jävla tajt är målet.


Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0