Semestern

Nu har den börjat. Börjar dock inte så bra. Vaknat upp och kände av redan i gårkväll att näsan är täpt och halsen är snustorr. Jag kan förhelvete inte bli sjuk nu! Jag ska ju till Hultsfredsfestivalen på tisdag! Fan fan fan. Det gör mig verkligen sur. I morgon är det barndop för Fridas och Dicks lilla Samuel. Mysigt. Tobbe kommer hit om en stund och ska kolla in vad byn har att erbjud, Både han och jag måste hitta varsin doppressent. Hoppas vi finner det vi letar efter. Håll tummarna folk! I kväll blir det grillnig hos Tinas mamma och pappa med farmor och folk på besök från finland. Jag tycker att det är för härligt när man slipper laga mat själv i värmen.

Kommentarer
Postat av: Eve

Tjo!

Tänkte bara tipsa lite om Zumba för dig. Jag tankade ner det och skuttade runt till det här hemma o hade skitskoj :P Haha. Tänkte på det eftersom du hade gått på sån magdans och det tyckte du va skoj va? Zumba är ju sånt tränings...sak.. haha. Man dansar och skuttar rundor. Jobbigt, men roligt! Tänkte att du säkert också skulle tycka det va skoj.

Ha det bra!

2009-07-10 @ 13:05:11
URL: http://vodkashot.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0