vecka 2



Första veckan på semestern har gått och lite till. Hultfred var toppen fast att det regnade hela veckan och jag ska lätt hinna med en festival nästa semester med. Jag älskar känslan ni vet dendär festivalkänslan som är svår att sätta fingret på. Lycka. Nu har jag suttit hemma sen i söndags natt och är riktigt uttråkad. Jag har sån lust att göra nått riktigt galet och oväntat. Ingen planerar med mig så jag får planera själv. Jag brukade vara så spontan och rolig. Brukade. Nä fy fan nu måste jag rycka upp mig. maria? Ska vi supa oss skitfulla och leka charader?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Känner du stefan?

han bor här i vaggeryd!

hoppas ni hade de skitkul på hultan!

massa kramar

2009-07-15 @ 10:22:53
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0