2 dagar kvar till semestern.

Fy helvete vad jag är trött! Jag har sovit bort hela dan och är helt tung i huvudet fortfarande. Huvudvärk sen i gårkväll suger. Det var vatten under skåpen i köket igen så nu får det komma hit nån och kolla och fixa ordentligt. Jag är trött på att det alltid är något som ska krångla. Att bo på ett ställe utan vaktmästare är helt puckat. Nu börjar det regna! Skönt! Jag ska öppna upp och hoppas att det håller på ett tag så man får lite ren kall luft in i lägenheten. I morgon ska jag försöka ta mig till jobbet och härda ut två dagar till. Det ska bli så jävla skönt med semester.

Kommentarer
Postat av: Nalle

På fredag åker jag och helena och Petter och Jonathan till Gotland ;-)

Det ska bli så skönt,hoppas du och Tina får en bra semester =)

Nalle och Helena

2009-06-30 @ 22:46:42

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0