Sol


Är det inte kostigt att vi sitter inne och klagar att det är alldeles för varmt ute nu när solen äntligen har kommit? Haha. Idag är jag en av dom som gör precis det. Men inte varje dag inte för igår låg jag faktiskt som en padda på gräsmattan hemma hos Tinas föräldrar för att sakta bli lite brunare. Det är väl helvete om jag ska behöva bränna mig på hultan igen för att jag ser ut som en vandrande snögubbe mitt i sommarn. "lägger man en samarin på på din arm ser det ut som en leverfläck" Som dom brukar säga på jobbet. Ja ja ja. Jag är blek! Men jag kämpar ska ni veta! Hemma tidigt efter jobbet och efter ett besök hos läkarn. Fick remiss så i morgon blir det röntgen för att kolla upp min svullna ankel ordentligt. Hoppas att det inte är så allvarligt.

Ni vet väl föresten att det är måndag idag och att det betyder att det är världens bästa program i kväll klockan 8 på tv! Momma's Boy! Helt jävla fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Detta är så himla orättvist ! :P

Alla är ute i solen medans jag ligger i 39 gradersfeber och halsinfektion och svettas som en himla fisk! xD

2009-06-01 @ 22:31:47
URL: http://elinmpettersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahahahhaha! jo jag märker att du har tråkigt ! :P

2009-06-03 @ 15:06:50
URL: http://elinmpettersson.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0