Midsommar deal.

Svensk sommar, Svensk midsommar.. behöver det verkligen vara så att det regnar varje jävla år? Jag vill åka och fiska som planerat och grilla ute. Jag tänker gå och lägg mig snart med en positiv inställning. Kan vi inte göra en deal vädergumman? Du ger oss lite midsommarsol i morgon så lovar jag att inte sura nästa gång du kastar vatten?

Idag har varit en riktig "hanna hälsar på" dag och det är gött. En sväng till Hillerstorp för att spela RISK med Amanda och Albin. Jag vann inte så nu är det slut snackat om det. En sväng till Gnosjö hem till Fridis och Dickan där det blev mat, film och "häng". En riktigt bra dag. Var föresten en sväng på Erikshjälpen i Gnosjö och fick tag på ett runt köksbord som ska få bli vardagsrummsbord här hemma. Det ska slipas, målas och sågs, ett riktigt sommarprojekt! I like it. Här är föresten en bild på en lerkruka som jag gjorde sommarfin igår och bev riktig nöjd med. Fattas bara en fin blomma i med.


 

Kommentarer
Postat av: Elin

hahah ok , jordgubbar är mumms :) jag va i Torekov med en kompis hela helgen (Y) :)

2009-06-22 @ 19:35:32
URL: http://elinmpettersson.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0