<3

Helgen har varit sådär riktigt skön som den bara kan vara på ett ställe i skåne. Jag saknar redan mormor och morfar och tänker åka tillbaka så snart jag kan. Det är skönt att känna sig riktigt hemma någonstans där de alltid väntar på mig.

Vi har spelat en jäkla massa Yatzy med mormor och lyssnat på morfars gamla historier som aldrig tar slut. Något riktigt äckligt som jag mår illa över är att jag åt en liten spindel i helgen för 200 kronor.. Mest bara för att Tina inte trodde att jag skulle våga. Jag är fan ingen fegis! Mormor och morfar bjöd på panerad torsk och det var fan på tiden vi fick i oss något nyttigt. Vi har även varit ute i friska luften och tittat runt i den fina skogen vid deras hus.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt ni verkar haft det!

O så söta morföräldrar!!



Har dom alltid bott där? Hur kommer de sig att du bo här liksom? -nyfiken i en strut-



kramsii

2009-06-08 @ 08:29:20
Postat av: Svar till camilla:

ja det riktigt mysigt där. ja, huset har de haft i snart 50 år tror jag. Sen mamma och hennes syskon var små. Nej jag bor inte där.. men det är mer än ett andra hem för mig. När mina syskon var små åkte alltid på lov till sin pappa och eftersom jag inte har någon kontakt med min blev det att jag spenderade alla mina sommarlov hos mormor och morfar. glöm inte mail eller blogg adress nästa gång^^ tack för frågorna

2009-06-08 @ 09:28:01
URL: http://snickesnack.blogg.se/
Postat av: Camilla

s ja som trodde du visste att de var jag!

-sorry- =)



Härligt att ha någon att åka o hälsa på så där o känna sig helt hemma! =))

2009-06-08 @ 10:26:33
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Sådär känenr ja med.. ja komemr bli helt vissen när mina morföräldrar går bort.. usch vilken hemsk tanke!

Jag träffar dock mina ofta!

2009-06-08 @ 13:26:10
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Postat av: Amanda

är det sant? kul isåfall!

2009-06-08 @ 13:59:02
URL: http://mandy.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0