Summer lovin.

Nu är den här sommarn! I helgen har jag tagit årets första dopp vid vårt favorit badställe, solat och badat i vår fina nya pool som vi handla på Ica. Jag har också Invigt mina nya badskor och min nya bikiniöverdel som jag bara älskar och kommer bli ledsen att behöva lägga i låda när regnet och rusket kommer tillbaka. Imorgon är det måndag och början på den sista jobbveckan innan semestern. Skönt att det börjar närma sig! Tina vi ska ha bästa sommarn ever! Nu ska jag nanna för nu är klockan mycket. Hola.

             

Som ni ser blev det en bikiniöverdel i samma modell som jag la upp men en mycket snyggare från stadium. Jag älskar den. Nice?

Kommentarer
Postat av: emma

hihih hanna du å skor i en sjö!!

2009-06-29 @ 16:54:58

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0