Det mörka

.. Jävla vädret gör mig så trött att jag inte ens orkar kolla på alla mina favorit program. Den rätte för Rosing klockan åtta orkade jag hålla mig vaken och se med tunga ögon, men sen när mina favvo fruar (Desperate housewifes) började klockan 9 var det mer eller mindre kört. Jag hinner se fram till första pausen sen SÖVER den där tråkiga jävla reklamen ner mig. Nån som har lust att berätta vad som hände sen? Det skulle föresten inte förvåna mig om vädret håller i sig fram till påsk. Snö snö snö. Uch jag är riktigt trött på det nu.

Melodifestivalen eller "Mello" som en del säger.. Någon som har lust att komma hem till mig på lördag föt att titta lite och fixa lite käk? Här ska det sparas pengar nu vettni. Gick visst lite mer är beräknat i helgen. :/ Men kul var det!

Kommentarer
Postat av: [s a o s . b l o g g . s e]

[svar:] ja precis, det är dom färgerna du kan välja på! tjusig headbanner du har! älskar rött läppstift!

2009-03-12 @ 04:52:16
URL: http://saos.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0