HANNA DRAR ETT SKÄMT.

                     VAD ÄR TVÅ HÅL I ETT HÅL?


             DIN NÄSA I MIN RÖV! HAHAHHAHA!

Det har varit en lika dryg ekorrvecka som vanligt. Hjulet går runt runt runt runt.. Det vanliga, Jobba, träna, sova, äta och så börjar det om likadant varje dag. I morgon är det fredag iallafall och det betyder sluta tidigare och inte träna. Vad ska man hitta på då? Vad sa ni ha för er vänner? Forfarande ingen som har lust att kolla på "Mello" med mig på lördag? Ahja, Frida kanske kommer om hennes barn inte kommit ut ur magen och på söndag kanske det blir bingo med Natta:) Men då får jag snåla hela helgen. Jupps. Hör av er hörrni! Ni vet väll att jag har Worms på playstation 2 också! Världens bästa spel!


Kommentarer
Postat av: Heidi

OMG! jag har aldrig hört talas om Daddy-O men shit vilken sida! Klänningarna är ju fantastiska! Tack för att du skrev om den sidan, så jag fick upp ögonen för den!



Jag vill se många filmer, men En shopaholics bekännelser MÅSTE jag se!! Jag har inte läst boken, har bara läst En shopoholic säger ja. Men den var helt suverän:)



Dummis? Syftar du på dikten? isf är det ingen dummis, bara lite jobbigt när någon man älskar kommer på besök o försvinner lika fort som han kom. Det är inte alltid lätt att vara kär:P

2009-03-12 @ 18:42:51
URL: http://satir.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHAHA!



sv: oj vad falskt! Sånt är inte okej, det man skriver ska man mena! Har just börjat läsa den men nu fick jag en liten tankestälalre, varför läsa en så falsk persons blogg?

2009-03-12 @ 18:43:40
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: det är riktigt dålig stil. att hon inte ens läser inläggen ( antar att hon inte gör det eftersom hon aldrig kommenterar dom utan bara typ "vad har du gjort idag?" så känns det ännu me falskt....

2009-03-12 @ 20:47:20
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: sofia

Sv: jag kokar vatten i vår vattenkokare och häller i en stol balja. Sen sätter jag mig på en stol med huvudet böjt ner och med en handduk över huvudet. Det blir sjuukt varmt men med lite musik brukar jag kunna stå ut med värmen ;) I 15min sitter jag så och sen ska man ta på en speciell kräm men jag har inte köpt någon sån än så istället går jag och sköljer ansiktet med kallt vatten direkt.

Jätte bra för hyn det här eftersom de öppnar porer och "rensar" dom:) Glöm bara inte att smörja in ansiktet efter!

Körde detta förut nästan varje dag och det gör faktsikt skillnad, ska nog börja med de igen ;)



haha detta blev dom min längsta kommentar någonsin men nu fick du iallfall en rejäl genomgång om att "ånga ansiktet" :P

2009-03-12 @ 20:53:54
URL: http://sofiaell.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0