Jag sopar mattan.









Ikväll ska jag och Tina äta gott ute, kramas och testa våra nya singstar skivor. Jag måste ju ha lite försprång tills i morgon. ^^ I morgon blir det föresten fest! Vill du komma så ring mig och fråga men jag tänker äga dig stenhårt på Singstar. Synd att inte Pussycatdolls låt Beep var med på nån av de nya skivorna bara för då ska ni få se på nån som sopar mattan så hårt att det inte finns en tråd kvar av den. Singstar ABBA har jag iallfall inskaffat och jag tror att den är riktigt bra. Jäkla kul att Emelie och Hanna från jönköping kommer och Marika som aldrig varit med innan! Känns som om jag är på topp igen!


Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: haha, ja, det är bra! ;D

Vem tkr du hon ska välja då? :)

2009-03-27 @ 11:22:46
URL: http://decevven.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0