TA VAD NI FÅR.

Hur bor du: Insattslägenhet i Gislaved.
Brukar du komma i tid?: Det beror oftast på hur mycket jag har lust till det.
Hur lång är du: 172
Kan du laga mat: Jadå. Lite granna iallfall. Hadde varit förfärligt om jag inte snappa upp något på mina tre år kök i gymnasiet.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jobbar på lager.
Vad har du på dig just nu: De snygga arbetskläderna . Björnröv och svart t-shirt.
Har du någon fobi: bruna sjö och havsbottnar.
Hade du en bra kväll igår: Jag, Tina, Skopor och vitlöksost framför tvn. mys.
Vilket är ditt senaste inköp: humm. Det var en lång lista i affären igår.
Din favoritdryck på morgonen: Dricker ju inget förens nio vid frukost och då är det oftast fil som gäller.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Syrran. Får ju föra över till hennes konto nu när jag tappat mitt kort :/
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja eller min och Tinas med Tina såklart. Så det ska vara.
Vad hade du sönder senast: ? Mitt pass i tvättmaskinen.
Vem snackade du med senast: Mamma på vägen till jobbet.
Varm favoritdricka: varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten med is.
Alkoholhaltig favoritdricka: Bacardi breezer vattenmelon för den smakar nästan saft  :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hah. Det gör jag hela tiden.
Saknar du någon just nu: Ja klart. Jag skulle gärna vara hemma med Tina.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: På fel dag behöver man inte göra mycket alls.
Någon jag stör mig på: Idioter på jobbet.
Intressen: Vilken dryg fråga.
senaste person du kramade: Tina, Jag kan inte vara utan hennes närhet.
Senaste person du ringde: Tina igår tror jag.
Senaste person som ringde dig? : Frida tror jag. Hon är trevlig.
Vad drack du senast: kivicks pärondryck tror jag.
Vill du ha barn: Nej jag tror faktiskt inte jag vill det. Har aldrig gillat barn för jag är rädd för dom.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ne, Det tar imot lite måste jag säga. Fast det är mest åldern. Om det är någon som vill ordna maskerad i min ära så är det fritt fram! Då står jag ut^^
Har rakat dina ben någon gång: Ibland händer det faktiskt.
Är du sugen på något nu: En fet jävla kycklingbaguette hade suttit som en smäck.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga alls. Det luktar vidrigt och smakar säkerligen likadant.
Använder du hudkräm: Så som jag klämmer och river så skulle jag se ut som ett fnöske annars. Min hud är ju sönder.
Attraheras du av män med skägg: Snyggt kan det ju vara men inte just av skägget.
Micro-pop eller poppa själv: Micro för då slipper man den tråkiga disken.
Brukar du baka: Jadå, när jag hinner. Jag är bra på det serrni ^^
Röstade du i det senaste valet: Jag vet att man borde engagera sig men jag orkar verkligen inte.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Lagom faktiskt. Jobbet kunde varit bättre och jag önskar att jag hann mer.
Vilken låt lyssnade du senast på: Jag har ipoden full med ABBA klassiker.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja, hon som borde sova där varje natt.
Vad tycker du är äckligt: Småkryp med många ben, elextriskt hår, vanlijvodka .. listan tar aldrig slut..
Har du pengar på mobilen: Jag hatar när de tar slut.

Vilken svordom använder du mest? Om inte jävla räknas så använder nog fan och fitta lika mycket.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 04:40 för jävla tidigt!
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica kvantum för det är bäst!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  jag vill vara med!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  En soffa och sen en resa till solen.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Säkerligen, Jag gillar att snacka skit och höra kvaller.
När var senast någon stötte på dig? nån  45+gubbe på Vaggeryds puben men inte blev jag förvånad för Millan förvarnade mig.
Vad åt du till middag senast?  Kassler från ungnen och potatismos!
Kan du vissla? Ja fast det är ju inte så jag skryter med det direkt. (sopa! )
Tittade du på tecknat när du var liten?  Ja! Vem gjorde inte det?
Äger du några popband t-shirts?  Ja! Jag har ju min The sounds tröjja till jobbet ibland.
När flög du senast? Till skottland med jobbet. Tror det var förra året.
Pratar du några andra språk? Nått fint på Engelska kan du få höra när jag är full.
Har du gråtit offentligt? Jajjemen! Jag är känslig och arg.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? jag är nöjd för tillfället med de jag har.
Vad har du med dig in på bion?  Nått jag åt upp.
Vad har du för väder? Skitväder. Duggigt, snö.. skit.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bakning! Lätt!
När sov du senast på golvet? Det minns jag inte.
Vilken är din favorit drink? Jag smaka nån gång nån strawberry ice eller va den kunnat heta. Jävligt god! Men jag kör oftast billigare alternativ.
Gillar du din boendesituation?  Ja faktiskt. Lagom stort för att orka damsuga.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  Fungera? HAHAHA! Då får jag sova väldigt länge.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?  Gott som ja.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja, jag fick tillslut börja på en annan skola för stökiga barn.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?  23 :/
Tror du på liv på andra planeter? Nån liten stackare finns det säkert.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Inte mycket eller typ dra åt helvete till allt.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Fy fan heller.
Tycker du om att krama folk?  Förutom när jag är full så kramar jag bara Tina.
Äger du en digitalkamera?  Nope.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jessica i Big brother var det nån som kom på.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ne, Oftast inte om det inte är något viktigt jag vill.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, men massa när jag får mina chipsvräkar ryck.
Är du mörkrädd? Ja när jag är ensam.
Tre saker du alltid har med dig?  Mobil, Röven, hummm..


Kommentarer
Postat av: Heidi

okej, du fick inte skavsår eller så?

hah, jo en tätare plånbok behövs ju alltid.

Ska skrapa en trisslott sen o hoppas på vinst:)



Shit, du ser ut att vara lika pigg som jag är på morgonen. Usch o fy för tidiga morrnar.

Ännu värre efter att man öööst en hel helg.

Säng ljuva säng!

2009-03-10 @ 18:08:34
URL: http://satir.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0