Det är mammas fel.

Tina har bäddat ner mig för jag börjar bli sjuk. Vaknade i morse utan röst och under dagen har jag haft väldigt tungt huvud och varit sådär torr och öm i halsen. Söten har varit på apoteket och köpt ipren och näspray och hon har kyckling i ugnen och ris på spisen. Hon är bäst på att ta hand om mig när jag känner mig ynklig. Mamma! Jäkla mamma! Hon ligger hemma hon med samma skit och jag har en känsla av att jag kommer må ännu sämre i morgon. Det är inte bra för jag förlorar ännu mer pengar och jag kan inte åka sjuk till mormor och morfar i skåne. Man måste vara rädd om de gamla. Usch, Jag har inte tid att vara sjuk.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Oh no stackare, inte kul att du blivit sjuk!

Tur att du har en sån fin Tina som pysslar om dig!

Jag har lagt upp bilden på bloggen nu förresten.

Krya på dig!

2009-05-11 @ 20:16:21
URL: http://satir.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0