Det börjar bli bra.

En spänannde torsdag idag.. För när jag kommer hem står det en ny soffa i mitt vardagsrum :) Som vi har sparat och längtat jag och söten. Hoppas hoppas att den passar som en smäck med den nya mattan vi köpte nu i veckan med. Det är skönt att vi börjat röjja och göra oss av med grejer igen för att såmåningom fixa och skaffa nya. Nästa project är att måla/tapetsera i sovrummet. Så nu kan ni sitta spända^^ Ikväll lägger jag upp bilder på mitt nya vardagsrum. Oh herregud! är det inte helt sjukt vad intressant mitt liv är!? I helgen ska jag spela tecken, Jag ska bara få ihop en hel grupp på 4. Mer eller mindre går inte. Det kan vara svårt. Nu jobba!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åhh! vill määä ha ny soffa!!!

2009-05-07 @ 08:08:10
Postat av: Amanda

jag kanske kan vara med på tecken! vilken dag?

2009-05-07 @ 09:52:43
URL: http://mandy.blogg.se/
Postat av: hanna

ja föfasen! klart du ska använda den! måste duu! du får ha den när ni kommer hit på grill&kubb nångång framöver! :D

lycka te med soffan! blir no kanoon snyggt!

2009-05-07 @ 11:39:07
URL: http://fortidspensionar.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0