En brun böna.

Japp det är precis vad jag jobbar på att bli. Tre gånger i solariet har det blivit denna veckan. Inte syns det mycket men det viktiga är att det syns och att jag inte ser ut som en vandrande död! Marika brukar tjata lite på att hon vill sola här på jobbet och har försökt få med mig lite i smyg. Idag ska jag vänta på henne och sen ska vi ta varsin tur i solboxen.

jag googlade ordet "brun böna" och den här bilden var den som mest passade ín på vad jag ville få fram. Jag ska bli snygg! 

Föresten så har jag ju glömt att uppdatera om hur det gick på jobbet. Jo, jag är inte varslad än iallfall. Tills sista september så fick alla gå ner 15%. Så nu kan man säga att jag inte jobbar fredagar! Så då vet ni att jag är fri och sugen  på att hitta på något roligt då!

Kommentarer
Postat av: syrran

men idag går det ju inte vi ska ju till tesa idag och bli fattiga.men fia bokar vi tycker jag...

2009-05-08 @ 07:17:06
URL: http://bebson.blogg.se/
Postat av: Heidi

Åh gött med lediga fredagar! Jag har just börjat jobba fredagar igen o det är riktigt segt! Blä!



2009-05-08 @ 14:14:51
URL: http://satir.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jo de finns i grönt men det var inte såna jag köpte utan andra gröna:) men hade såna röda innan.



2009-05-08 @ 21:21:02
URL: http://satir.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag tjänar ju mindre pengar på de arbetstider jag har nu. För innan jobbade jag 11timmarspass så det var därför jag var ledig fredagar. Jag jobbade in dem liksom o fick skifttillägg o sånt. Men nu går jag vanlig dagtid, dvs 8timmarspass o då jobbas det fredagar med för att få ihop 40 timmar/vecka. BLÄ.

Men skönt att slippa gå upp halv fyra på morgonen iaf.



Ja, jag köpte ett par gröna som var glansiga. skitfina. jag kanske kan lägga upp en bild på bloggen nån dag när jag är hemma så du får se vilka jag menar:)



2009-05-09 @ 21:23:19
URL: http://satir.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0