Hela helgen.


          
DAGENS OUTFIT: Blå morgonrock (present från jobbet), Tinas Röda tofflor från Ikea & Wii kontroll.

Helgen har varit lugn och fin. tacos,vänner,chill i nya soffan, Wii spel från morgon till kväll (var iof tvungen att avbryta med lite kvarterstädning i lördags morse. woopiedoo :/ men man fick ju iallafall korv med bröd <3 det är värt 2,5 tim städning det.) 4dagars vecka på jobbet börjar i så nästa helg drar vi nog iväg till skåne jag och söten och när jag säger söten så menar jag ju Tina såklart. Tina är bäst och jag älskar henne. Nu kom jag kanske in lite på fel spår men det gör inget för hon är det finaste jag vet och borde vara med här oftare. I skåne ska vi ta det lugnt med mormor och morfar, strunta i att festa en helg till och spara en jäkla massa stålar.

Kommentarer
Postat av: Eve

Vaddå ska ni till skåne? När? :P

2009-05-14 @ 10:04:25
URL: http://vodkashot.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0