Planen

Blev mycket att göra på jobbet så jag var mer eller mindre uppe med tuppen idag. Tungt att stiga upp när man ställt in sig på sovmorgon egentligen men  ja ja! "man ska vara glad för att man får jobba nuförtiden" Faktiskt gör det det inte roligare eller lättare att gå upp för det. Jag hoppas att dagen går snabb iallafall.. för jag vill ut ur fabriken och bli träffad av solen, Gå en sväng på maknaden där hemma och bara vara. Få lite mer färg så jag slipper bränna mig på hulsfred  som jag alltid gör annars. I morgon blir det trädgårdsfest i festivalstuk. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Blir ingen hultsfred för min del, tror inte det blir nån festival, kommer inte loss från jobbet. Vi har så mycket nu att jag inte får ledigt. skulle tagit ledigt redan i april isf. Men det gjorde jag inte för jag trodde inte det skulle vara några bekymmer. så den enda festivalen det blir för mig är sävsjöfestivalen. :S

2009-05-29 @ 14:46:05
URL: http://satir.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0