Ännu en gång måndag.


På jobbet för det är måndag. Jag känner mig krasslig fortfarande så vi får se om det håller hela veckan. Nu ska ni få veta vad jag har haft för mig på sista tiden. Jag har legat sjuk hemma sen förra veckan har det varit en lugn och fin helg. Men jag har ändå hunnit med att förstöra mitt hår genom att färga hela hårbotten blond så nu ser det ut som en legohjälm. Bra gjort! Så nu får jag stå ut med tills jag får en utväxt jag kan börja slinga på igen :/ Jag var på fisketur i lördags och fick ingen fisk. Jag hejjade på norge i Eurovision Song Contest i lördags kväll och dansade segerdans när de vann och började nästan gråta. Hahha. Vad har ni haft för er i helgen?

Kommentarer

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0