Svininfluensan

Kommer vi alla dö nu? Hörde igår på radion att sverige haft vårat första dödsfall och ärligt talat så är jag riktigt rädd. Sådär "I almost Shit my pants" rädd och det håller i sig. Jag är kanske lite av en Dramaqueen som jag förut också erkänt men jag vill bara inte dö! Vad tror ni om dethär? Är det bara en konsperation?

Ja, nu ska jag väll passa på att erkänna att under semestern och efter så har jag varit helt jävla ointresserad av att skriva här på bloggen av olika anledningar. Det blir lätt ett litet måste för mig att hålla på här och jag har tillräckligt med måsten helt enkelt i livet. Så vi får helt enkelt se om jag kommer ha kvar bloggen något mer.

Jaha, annars då? Jo jag har börjat gymma igen och tänk mig att bli riktigt tajt som vanligt. Efter en kommentar i helgen om att jag såg ut att vara 26 alltså närmare 30 än 20! så bestämde jag mig för att hålla mig i form så gott det går för att inte förfalla helt. Detta har gjort ett stort infekterat avtryck i min hjärna kan man säga och jag är jävligt gnällig. Jaha, nu har jag inte tid mer. Höres.

Kommentarer
Postat av: Elim

Rätt av dej att skriva lite så man har ngt att läsa :)

2009-09-02 @ 16:22:01
URL: http://elinmpettersson.blogg.se/
Postat av: syrran

nee inte kim från billesholm...det är en kille som har hängt på chappen innan.det är pialottas son.

du vet hon från hotellet.

2009-09-03 @ 10:28:13
URL: http://bebson.blogg.se/
Postat av: Marika

Hallo.... Skriiiiiiv:P

2009-09-18 @ 16:00:03
URL: http://marika79.blogg.se/

HÄR NERE FÅR DU VARA MED :)

Glöm inte ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Syns bara för dig & mig.)

Din blogg adress:

Varsågod!

Trackback
RSS 2.0